I've been looking under rocks and breaking locks

我探索了世界每個角落並突破重重難關


Just try to  find you

只為了找尋你

 

I've been like a manic insomniac

我就像是個徹夜失眠的瘋子

 

5 steps behind you

總算尋到你後方,離你只剩5步遠


Tell them other girls, they can hit the exit

告訴其他的女孩,她們該從我的生命中退場了

 

Check please...

注意別再靠近我了


Cause I finally found the girl of...my dreams

因為我總算找到那在我夢境中的女孩


Much more than a Grammy award

這意義比葛萊美獎還重大


That's how much you mean to me

對我而言,你就是如此的重要

 


You could be my it girl

你可以成為我的女孩


Baby you're the shhh girl

寶貝你美的令人噤聲

 

Lovin' you could be a crime

愛你可能是一種犯罪


Crazy how we fit girl

這太瘋狂了,我們是如此的匹配


This it girl

事實就是如此,女孩


Give me 25 to life

請你把25歲以後的人生都交於我


I just wanna rock all night long

我只想與你瘋狂一整晚


And put you in the middle of my spotlight

並將你放在我人生中聚光燈的中心點


You could be my it girl

你可以成為我的女孩

 

You're my biggest hit girl

女孩你是我今生中最賣座的單曲



Let me play it loud

讓我大聲播放


Let me play it loud like...oh oh oh oh

讓我大聲播出,就像喔,喔,喔,喔


Let me play it loud

讓我大聲播放


Let me play it loud like...oh oh oh oh

讓我大聲播出,就像喔,喔,喔,喔


Let me play it loud

讓我大聲播放

 



You can't help but turn them heads

你無法克制自己的魅力,令他們神魂顛倒

 

Knockin' them dead

甚至置他們於死地

 

Dropping like flies around you

他們就像垂死的蒼蠅,拜倒於你的石榴裙下


If I get your body close not letting go

如果我緊緊的抱住你,就不會再鬆手


Hoping you're about to

希望你能夠去


Tell them other guys they can lose your number

告訴那些男人把你的號碼刪了


You're done!

你們被淘汰了!


They don't get another shot cause you're...love drunk

他們不會在有機會了,因為你已經沉醉於我的愛中


Like a TV show playing reruns

就像那一直重複播放的電視節目

 

Every chance I get

只要我得到任何機會


I'mma turn you on

我都會毫不保留的用於你身上

 



You could be my it girl

你可以成為我的女孩


Baby you're the shhh girl
寶貝你美的令人噤聲


Lovin' you could be a crime

愛你可能是一種犯罪


Crazy how we fit girl

這太瘋狂了,我們是如此的匹配


This it girl

事實就是如此,女孩


Give me 25 to life

請你把25歲以後的人生都交於我


I just wanna rock all night long

我只想與你瘋狂一整晚


And put you in the middle of my spotlight

並將你放在我人生中聚光燈的中心點


You could be my it girl

你可以成為我的女孩


You're my biggest hit girl

女孩你是我今生中最賣座的單曲


Let me play it loud

讓我大聲播放


Let me play it loud like...oh oh oh oh

讓我大聲播出,就像喔,喔,喔,喔


Let me play it loud

讓我大聲播放


Let me play it loud like...oh oh oh oh

讓我大聲播出,就像喔,喔,喔,喔


Let me play it loud

讓我大聲播放

 


Can't seem to stop you from...running, running

看來無法將你的樣子,不斷閃過的畫面


Through my, through my mind, mind

從我的腦海中抹去


Just keep it coming, coming

那就讓它們變得更強烈


Till I make you mine, mine

直到你成為我的人


You've got that something, something

你身上有股難以言語的魅力


I wanna be with girl

我想和你在一起


You're my greatest hit girl

你是我今生中最賣座的單曲


Just say this is it girl...

我只能說事實就是如此


Hey baby...

嘿,寶貝


Don't you know you're my it girl

你難道還不明白你是我的了嗎?

 

 

You could be my it girl

你可以成為我的女孩


Baby you're the shhh girl

寶貝你美的令人噤聲

 

Lovin' you could be a crime

愛你可能是一種犯罪


Crazy how we fit girl

這太瘋狂了,我們是如此的匹配


This it girl

事實就是如此,女孩


Give me 25 to life

請你把25歲以後的人生都交於我


I just wanna rock all night long

我只想與你瘋狂一整晚


And put you in the middle of my spotlight

並將你放在我人生中聚光燈的中心點


You could be my it girl

你可以成為我的女孩

 

You're my biggest hit girl

女孩你是我今生中最賣座的單曲



Let me play it loud

讓我大聲播放


Let me play it loud like...oh oh oh oh

讓我大聲播出,就像喔,喔,喔,喔


Let me play it loud

讓我大聲播放


Let me play it loud like...oh oh oh oh

讓我大聲播出,就像喔,喔,喔,喔


Let me play it loud

讓我大聲播放

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

開學了......河河河~

意識到自己的英文程度歸零,於是只能用翻譯歌詞的方式來練一下了呢!

翻譯錯誤還請告知,有想聽的也可以告訴我喔~

附上洗腦神曲連結:https://www.youtube.com/watch?v=4oGUHRXT-wA

 

 

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞 中文翻譯 英文歌
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 mouse832 的頭像
    mouse832

    懶貓的偷閒勝地

    mouse832 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()